Obrazy WingMakers stanowią integralny element procesu dostarczania ludziom narzędzi do aktywacji i przebudowy ich osobistych systemów przekonań. James Mahu sporą część swojej pracy opublikował w postaci obrazów komnat danego miejsca WingMakers oraz w formie dodatkowych grafik. W powieści Projekt Starożytna Strzała obrazom nadano bardzo szczególne znaczenie.
Należy pamiętać, że każdy element mitu WingMakers jest integralną częścią całości. Obrazy to gracz o kluczowym znaczeniu we wznoszeniu ducha tych materiałów ponad bariery kulturowe i językowe.
Piękno obrazów i muzyki polega na tym, że nie wymagają tłumaczenia. Przekraczają one bariery językowe. Dlatego WingMakers przykładają sporą wagę do tych elementów, aby zapewnić każdemu, niezależnie od pochodzenia, języka, czy kultury, dostęp do aktywujących częstotliwości zakodowanych w tych pracach.
Obrazy przygotowane przez Jamesa są, w swoim rdzeniu, symbolem Suwereno-Integralności. Reprezentują najczystrzą formę świadomości, która pozostaje w dużej mierze nieodkryta i niedostatecznie wykorzystywana. Obrazy WingMakers są jak nowy horyzont, na którym możemy wyczuć blask nowego świata budzącego się do życia, niczym bicie serca budzące się do życia jeszcze zanim ciało w pełni się ukształtowało.
Prace te zakorzenione są w naszej matrycy kosmicznej. Wyczuwalne jest przeplatanie się czasu, przestrzeni, materializmu i stworzonej przez człowieka opatrzności. Bije z nich tajemniczość i całkiem dosłownie wymykają się osobowości jednego człowieka. Sięgają do czegoś głębszego i nieuwzględnionego. Skupiają się na tematyce, którą rzadko kto porusza, ponieważ jest ona ukryta w zbiorowym aspekcie ludzkości.
Celem obrazów WingMakers jest aktywowanie zbiorowego archetypu Suwereno-Integralności. Odkopanie tej świadomości, tak dobrze ukrytej, na powierzchnię ludzkiej egzystencji, aby można ją było zbadać w nowym świetle. W taki sposób, aby podczas tego badania jednostka była w stanie nieco bardziej aktywować w sobie ową świadomość.
Suwereno-Integralność istniała przez całe ludzkie życie jako wizjonerska plotka, czasami przedstawiana w ekspresjach artystycznych takich jak obrazy, wiersze, architektura, taniec i literatura, ale rzadko kiedy jest widziana w bardziej żywy, wyrazisty spsób, jak ma to miejsce w materiałach WingMakers.
W efekcie czego, gdy świadomość Suwereno-Integralności pozostaje za zamkniętymi drzwiami, obrazy WingMakers są sposobem na uchylenie tych drzwi, tak aby jednostka mogła zajrzeć do środka. Obrazy są jak brzemienny język niosący znaczenie, jednak jednostka musi pozwolić im na wymalowanie tuż pod powierzchnią samej siebie tego znaczenia. Jeśli pozwolisz obrazom, aby cię wciągnęły, to mogą one doprowadzić cię do fundamentalnego zrozumienia tego czym jesteśmy.
Obrazy WingMakers podzielone są aktualnie na cztery główne zbiory:
- 24 obrazy miejsca Starożytnej Strzały
- 24 obrazy miejsca Hakomi
- 24 obrazy miejsca Zyanya (Zjania)
- 24 obrazy miejsca Aadhya (Adja)
- Hakomi - słowo z języka indian Hopi oznaczające pytanie “Kim jesteś?”
- Zyanya - wymawiane jako “Zjania”, słowo z języka azteków oznaczające “Na zawsze”
- Aadhya - wymawiane jako “Adja”, słowo z języka hindi oznaczające “Pierwsza Moc”