Aktualności
Spojrzenie / The Gaze
31.05.2022
Tekst Polski
Wspaniałe pole czerwonych tulipanów, będących symbolem prawdziwej, szlachetnej miłości. Pomiędzy nimi subtelnie kroczy dziewczyna, niejako wtulając się w ich delikatną aurę.Już wiem,
kiedy tylko spojrzę...
w twych oczach jest to wszystko czego szukam.
Wszechświat, którego my
częścią jesteśmy dziś i...
w morzach ulotnych dni
wyspa to ja i ty.
Mimo, że słowa mówiące o tym, że dostrzegamy w czyichś oczach Wszechświat, w pierwszej chwili mogą wydawać się sformułowaniem poetyckim, to jednak mogą one nieść w sobie sporo dosłowności jeśli spojrzymy na temat z perspektywy fraktalnej natury świadomości. Doświadczając życie przez soczewki czasoprzestrzeni możemy mieć wrażenie upływu czasu, ulotności dni niczym upływ wody morskiej bez punktu zaczepienia. Czas i jego upływ to zmienne czasoprzestrzenne, jednak my pod ludzkim awatarem (ciało, emocje, umysł, energetyka) funkcjonujemy jako istota nieskończoności nie podlegająca zjawiskom czasoprzestrzennym, stąd śmiało można powiedzieć, że pośród morskich fal ulotnych dni (zmienne czasoprzestrzenne) jesteśmy jak stabilne wyspy (zmienne nieskończoności).
Już wiem,
kiedy tylko spojrzę...
w twych oczach jest klucz do naszego domu...
w którym schowamy się...
który może być tu i tam...
kiedy tylko spojrzę...
w twych oczach jest klucz do naszego domu...
w którym schowamy się...
który może być tu i tam...
W świecie fizycznym mamy dom dla fizycznej części naszej osobowości, a gdzie jest dom naszej niefizycznej, wiecznej części osobowości? Oczy są oknami do wnętrza człowieka. Niby to tylko narząd ciała fizycznego, a jednak skupia on w sobie jakąś głębszą, subtelną obecność operatora doświadczającego poprzez ludzkiego awatara. Z jego/naszej perspektywy lokalność przestrzeni to kwestia względna, toteż jego/nasz dom może być tu i tam. Przypominają mi się w tym miejscu słowa Suwerena z filmu "Gdzie żyje Suwereno-Integralność?"
To coś jeszcze, coś więcej, ukrywa twój wzrok.
W oczach tych na codzienność znajdę broń.
W oczach tych na codzienność znajdę broń.
Tak jak gdy założymy okulary na oczy i nasze oczy są niewidoczne lub przysłonięte, tak podobnie stopień zapomnienia w dwoistości określa na ile przejawia się w naszych oczach niedwoista część naszej osobowości. W oczach drugiej osoby możemy znaleźć inspirację, katalizator optymalizujący nasze postrzeganie życia w kontekście całości. W miarę obierania warstw cebuli zaczynamy inaczej podchodzić do naszych spraw codziennych, inaczej spoglądać na to, co do tej pory wydawało się oczywiste...
Aby oglądać z polskimi napisami, upewnij się że po włączeniu filmu przycisk CC jest aktywny

English Text
A magnificent field of red tulips, the symbol of true, noble love. Between them, a girl subtly walks, as if cuddling into their delicate aura.
I already know,
whenever I look...
in your eyes is everything what I'm looking for.
The universe of which we
are a part of today and...
in the seas of fleeting days
the island is me and you.
Although the words about seeing the Universe in someone's eyes may seem poetic at first, they can be quite literal when viewed from the perspective of the fractal nature of consciousness. Experiencing life through the lens of space-time, we can have the impression of time passing, of days being as fleeting as sea water without a point of attachment. Time and its passage are space-time variables, but we within the human avatar (body, emotions, mind, energetics) function as an infinity being not subject to space-time phenomena, hence we can safely say that in the midst of sea waves of fleeting days (space-time variables) we are like stable islands (infinity variables).
I already know,
whenever I look...
in your eyes is the key to our home...
where we can hide...
which may be here and there...
In the physical world we have a home for the physical part of our personality, but where is the home of our non-physical, eternal part of our personality? The eyes are the windows to the inside of a person. Seemingly just an organ of the physical body, yet they concentrate some deeper, subtle presence of the operator experiencing through the human avatar. From his/our perspective, the locality of space is relative, so his/our home can be here and there. I am reminded at this point of the words of the Sovereign from the film "Where Sovereign-Integral live?"
It's something else, something more hides your gaze.
In those eyes I will find a weapon on a everyday difficulties.
Just as when we put glasses on our eyes and our eyes are invisible or obscured, similarly, the degree of forgetfulness in duality determines how much the non-dual part of our personality manifests in our eyes. In the eyes of another person we can find inspiration, a catalyst to optimize our perception of life in the context of wholeness. As we peel back the layers of the onion, we begin to approach our daily affairs differently, to look differently at what previously seemed obvious...
I already know,
whenever I look...
in your eyes is everything what I'm looking for.
The universe of which we
are a part of today and...
in the seas of fleeting days
the island is me and you.
Although the words about seeing the Universe in someone's eyes may seem poetic at first, they can be quite literal when viewed from the perspective of the fractal nature of consciousness. Experiencing life through the lens of space-time, we can have the impression of time passing, of days being as fleeting as sea water without a point of attachment. Time and its passage are space-time variables, but we within the human avatar (body, emotions, mind, energetics) function as an infinity being not subject to space-time phenomena, hence we can safely say that in the midst of sea waves of fleeting days (space-time variables) we are like stable islands (infinity variables).
I already know,
whenever I look...
in your eyes is the key to our home...
where we can hide...
which may be here and there...
In the physical world we have a home for the physical part of our personality, but where is the home of our non-physical, eternal part of our personality? The eyes are the windows to the inside of a person. Seemingly just an organ of the physical body, yet they concentrate some deeper, subtle presence of the operator experiencing through the human avatar. From his/our perspective, the locality of space is relative, so his/our home can be here and there. I am reminded at this point of the words of the Sovereign from the film "Where Sovereign-Integral live?"
It's something else, something more hides your gaze.
In those eyes I will find a weapon on a everyday difficulties.
Just as when we put glasses on our eyes and our eyes are invisible or obscured, similarly, the degree of forgetfulness in duality determines how much the non-dual part of our personality manifests in our eyes. In the eyes of another person we can find inspiration, a catalyst to optimize our perception of life in the context of wholeness. As we peel back the layers of the onion, we begin to approach our daily affairs differently, to look differently at what previously seemed obvious...
Arena / The Arena
24.04.2022
Tekst Polski
Słowa wyświetlone na wstępie tego utworu brzmią:Nie jest sztuką krytykować innych. Nie jest sztuką wynajdować błędy u silnych ludzi, lub mówić co powinni robić lepiej. Sztuką jest samemu wyjść na arenę.
Ile wciąż można spotkać na co dzień trolowania, hejtowania, obgadywania, czy złośliwego dogryzania... Jednak jak przychodzi co do czego, to niewielu z tych którzy osądzają, wyszłoby ze swoją inicjatywą i zrobiło coś samodzielnie.
W utworze tym dostrzegam symbolicznie ukazane wyjście co poniektórych z własną inicjatywą. Część pozostaje tylko jako widownia. Wychodząc na arenę możemy działać jako harmonizator dwoistości, albo dokładać swoje cegiełki do iluzji oddzielenia. Może być tak, że wciąż pozostajemy na etapie hipnozy oddzielenia - każdy kiedyś przechodził ten etap - lecz jest to tylko pozycja wyjściowa. Wszechświat i nasz osobisty Suweren raz po raz będą stymulować nasze przebudzenie z hipnozy oddzielenia i podsuwać nam sposobności na zrobienie kroku naprzód w naszej ewolucji osobistej. Tylko od nas samych zależy czy zwrócimy uwagę na te sposobności, czy zanurzymy się w szumie informacyjno-doznaniowym i będziemy udawać, że nic nie słyszymy.
W drugiej cześci utworu widzimy scenę, w której uczestnicy wydarzenia stają twarzą w twarz ze samym sobą. Postrzegam to jako spotkanie swojego Suwerena...
Aby oglądać z polskimi napisami, upewnij się że po włączeniu filmu przycisk CC jest aktywny

English Text
The words displayed at the beginning of this song read:
It is not the critic who counts, not the man who points out how the strong man stumbles, or where the doer of deeds could have done them better. The credit belongs to the man who is actually in the arena.
How much trolling, hating, backbiting, and malicious teasing do we still see every day... But when it comes down to it, not many of those who judge would come out with their initiative and do something on their own.
I see this song as a symbolic way of showing like some people taking the initiative. Some remain only as an audience. Going out into the arena, we can act as a harmonizer of duality, or add our bricks to the illusion of separation. It may be that we are still in the hypnosis of separation stage - everyone has been through this stage at some time - but it is only a starting position. Time to time the Universe and our personal Sovereign will stimulate our awakening from the hypnosis of separation and present us with opportunities to move forward in our personal evolution. It is up to us whether we pay attention to these opportunities or whether we wallow in the information-sensory noise and pretend we hear nothing.
In the second part of the piece we see a scene where the participants of the event come face to face with themselves. I see this as a meeting of one's Sovereign...
Osobowość Oparta na Umyśle (cz.1) / Identity Based on Mind (p.1)
15.04.2022
Tekst Polski
Wideo, w którym poruszony jest jeden z najważniejszych tematów, które warto podjąć we własnym wnętrzu. Temat jest na tyle ważny, że wstępnie umysł może starać się go zbagatelizować i odciągnąć od niego naszą uwagę. Kiedy nie damy się temu i podejmiemy temat, to może pojawić się przedziwne uczucie zmęczenia, rozleniwienia, zawieszenia mentalnego, wszystko po to, abyśmy tylko nie podeszli na serio i z uważnością do poruszanego tematu. Jeśli jednak nie damy się i temu zabiegowi, i zaczniemy z pełnym zrozumieniem wsłuchiwać się w opisywane sprawy, to możemy doświadczyć czegoś przełomowego w naszym życiu...
Aby oglądać z polskimi napisami, upewnij się że po włączeniu filmu przycisk CC jest aktywny

English Text
A video that addresses one of the most important topics to address in our own inner self. The topic is so important that initially the mind may try to trivialize it and draw our attention away from it. When we don't give in to this and take up the topic, there can be a strange feeling of fatigue, laziness, mental suspension, all so that we just don't approach the topic at hand seriously and with attention. But if we don't give in to this, and start to listen with full understanding to the matters described, we may experience something groundbreaking in our lives...To watch with English subtitles, make sure the CC button is active
when you play the movie.

Odpowiedź Sercem / Answer from the Heart
10.04.2022
Tekst Polski
Utwór ten składa się z całego szeregu alegorii, zarówno na warstwie tekstowej jak i wizualnej. Właściwie klip wideo do utworu stanowi klucz do odkodowania znaczeń zawartych w słowach. Na wstępie widzimy pomieszczenie jakby starożytnej świątyni, gdzie na podłodze siedzą dwie dziewczynki w pozycji jogicznej. W tle słychać odgłosy ze świata zewnętrznego. Po chwili widzimy unoszące się nad dziewczynkami hologramy z fragmentami wydarzeń dziejących na świecie. Wygląda to tak, jakby dziewczynki miały aktywne zdalne postrzeganie i monitorowały wewnętrznie sytuację na świecie. Monitorowane są punkty zapalne wymagające uzdrowienia. Przez moment widzimy też inną grupę osób (na pustyni), która zdaje się również prowadzić wewnętrzny monitoring sytuacji na świecie. W kolejnej scenie widzimy grupę kobiet, które stoją stabilnie i wydają się być przebudzone.Czy słyszycie nas? Czy słyszycie nas?
Słowa te mogą pochodzić albo od kolektywu ludzkości z poziomu Suwerena i/albo od samej planety Ziemia. Na poziomie ciała-ego wielu ludzi żyje w iluzji świata dwoistości, lecz na poziomie Suwerena istnieje imperatyw zharmonizowania tego co dwoiste, uzdrowienia tego co przynosi ból i cierpienie. Kolektyw ma świadomość, że istnieją grupy istot przebudzonych, które są w stanie usłyszeć prośbę o pomoc i zainterweniować w razie potrzeby.
Daj mi znak, jeśli chcesz możemy lecieć jeszcze dziś.
Cała Ziemia patrzy
nie zatrzyma nas już nikt.
Daj mi znak, jeśli chcesz możemy lecieć jeszcze raz.
Odpalonych rakiet, łatwo nie dogoni czas.
Cała Ziemia patrzy
nie zatrzyma nas już nikt.
Daj mi znak, jeśli chcesz możemy lecieć jeszcze raz.
Odpalonych rakiet, łatwo nie dogoni czas.
Przedstawicielka grupy na pustyni zgłasza swoją gotowość do działania. Ubrana jest w strój astronauty. Strój ten oraz słowa "Płyń do gwiazd" nawiązują do kosmicznego wymiaru pola działań, do których przygotowana jest przedstawicielka. Słowa "Odpalonych rakiet, łatwo nie dogoni czas." mogą mieć dwojakie znaczenie:
- 1) Poza głównym torem fabularnym (działania pozasceniczne), utwór zawiera również poboczny tor fabularny (loty kosmiczne astronautów). Na tym torze fabularnym słowa o rakietach mogą oznaczać zachwyt nad szybkością silnika rakietowego startującego wahadłowca astronautów.
- 2) Na torze fabularnym działań pozascenicznych, słowa o rakietach mogą oznaczać, że wystrzelenie pocisku rakietowego w formie zbrojnej trwa krótko, lecz już odbudowa dokonanych zniszczeń jest czymś, czego łatwo nie dogoni czas. Stąd warto działać już wcześniej.
Czujesz to, brak nam sił
zdaje się, że mamy problem.
Ale tak chcemy żyć
tak na maksa, nie tak po prostu.
Przedstawicielka zdaje sobie sprawę, że grupy przebudzonych są w mniejszości planetarnej, że brak optymalnej ilości sił (ludzi), którzy by świadomie zainterweniowali w razie potrzeby. Mimo to nie rezygnuje, mówiąc że wybierają dać z siebie wszystko i tylko ta opcja ich interesuje. Dziewczynki ze świątyni, grupa zadaniowa przebudzonych kobiet oraz tajemnicza liderka udają się tam, gdzie tkwi prawdziwe sedno konfliktu zbrojnego, do kryjówki kontrolerów wojskowych. Z kolei grupa z pustyni dołącza do nich zdalnie, zapewniając wsparcie energetyczne.
Na podniesioną broń zagubionych w dwoistości wojskowych, grupa interwencyjna reaguje schowaniem swoich dłoni za siebie, jako wyraźny znak, że nie zamierzają odpowiedzieć przemocą na przemoc. Można też wyciągnąć wniosek, że najprawdopodbniej zdecydowana odmowa zareagowania przemocą na przemoc oraz specyficzne ruchy taneczne utworzyły rodzaj bariery ochronnej, gdyż kontrolerzy wojskowi opuścili broń i czekają. Do akcji wkracza stojąca w cieniu mroczna postać, najprawdopodobniej pochodzenia pozaziemskiego lub z innego wymiaru, która ma nadzieję przebić się przez pole ochronne wytworzone przez grupę zadaniową.
Liderka - kumulująca siły składowe wszystkich uczestników interwencji - mierzy się z mroczną postacią poprzez reaktywację u niej energetyk serca, co widoczne jest jako rozgrzane do czerwoności serce. Zamiast odpowiadać przemocą na przemoc, przebudza u drugiej istoty to, co zostało uśpione (serce), gdyż wie że stosować przemoc i cierpienie może tylko ktoś kogo serce zostało zamrożone i uśpione. To powoduje ocknięcie się mrocznej postaci i zaniechanie z jej strony przemocy. Reakcja ta rozchodzi się promieniście na kontrolerów wojskowych, reaktywując ich serca.
Sceny ukazane w utworze mają charakter alegoryczny, aczkolwiek dotykają realnych spraw. Pozytywny wpływ na uzdrawianie punktów zapalnych poprzez skumulowane zdalne działanie osób medytujących w danej intencji, jest udowodnione w eksperymentach naukowych. Także na poziomie osobistych spraw codziennych, każdy z nas może samodzielnie sobie to wypróbować. Przykładowo gdy mamy do czynienia z zagubioną w dwoistości osobą lub grupą osób, które wykazują złośliwe działania, to czy lepszy skutek długofalowy uzyskamy odpowiadając złośliwością na złośliwość, negatywną energią na negatywną energię, czy raczej tworząc wokół siebie barierę ochronną i wysyłając do takiej osoby częstotliwości miłości, które oczyszczają ją z zasłon dwoistości?...
Sceny ukazane w utworze mają charakter alegoryczny, aczkolwiek dotykają realnych spraw. Pozytywny wpływ na uzdrawianie punktów zapalnych poprzez skumulowane zdalne działanie osób medytujących w danej intencji, jest udowodnione w eksperymentach naukowych. Także na poziomie osobistych spraw codziennych, każdy z nas może samodzielnie sobie to wypróbować. Przykładowo gdy mamy do czynienia z zagubioną w dwoistości osobą lub grupą osób, które wykazują złośliwe działania, to czy lepszy skutek długofalowy uzyskamy odpowiadając złośliwością na złośliwość, negatywną energią na negatywną energię, czy raczej tworząc wokół siebie barierę ochronną i wysyłając do takiej osoby częstotliwości miłości, które oczyszczają ją z zasłon dwoistości?...
Aby oglądać z polskimi napisami, upewnij się że po włączeniu filmu przycisk CC jest aktywny

English Text
The song consists of a whole series of allegories, both on the textual and visual layers. In fact, the video clip provides key to decoding the meanings contained in the words. In the introduction we see a room like an ancient temple, where two girls are sitting on the floor in yoga position. The sounds of the outside world can be heard in the background. After a while we see holograms with fragments of world events floating above the girls. It looks as if the girls have active remote perception and are internally monitoring the situation in the world. They are monitoring hot spots that need healing. For a moment we also see another group of people (in the desert) who also seem to be doing internal monitoring of the world situation. In the next scene, we see a group of women who are standing steady and appear to be awaken.
Can you hear us? Can you hear us?
Can you hear us? Can you hear us?
These words may come from either the collective of humanity from the Sovereign level and/or from planet Earth itself. At the body-ego level, many people live in the illusion of a world of duality, but at the level of the Sovereign there is an imperative to harmonize what is dual, to heal what brings pain and suffering. The collective is aware that there are groups of awakened beings who are able to hear the request for help and intervene when necessary.
Give me a sign, if you want to we can fly even today.
The whole Earth is watching
no one can stop us now.
Give me a sign, if you want to we can fly again.
The launched rockets can’t be easily caught up with the time.
Give me a sign, if you want to we can fly even today.
The whole Earth is watching
no one can stop us now.
Give me a sign, if you want to we can fly again.
The launched rockets can’t be easily caught up with the time.
The group's representative in the desert reports her readiness for action. She is dressed in an astronaut outfit. This costume and the words "Sail to the stars" refer to the cosmic dimension of the field of action for which the representative is prepared. The words "The launched rockets can’t be easily caught up with the time." may have a twofold meaning:
- 1) In addition to the main plot track (offstage activities), the piece also contains a side plot track (astronauts' space flights). On this plot track, the words about rockets can mean admiration for the speed of the rocketengine of the astronauts' shuttle taking off.
- 2) On the off-stage action plot track, words about rockets may mean that the launch of a rocket missile in armed form takes a short time, but already rebuilding the damage done is something that time will not easily catch up with. Hence it makes sense to act early.
You feel it, we're running out of power
we seem to have a problem.
But this is how we want to live
to the maximum, not just like that.
The representative realizes that awakened groups are in a planetary minority, that there is no optimal amount of forces (people) who would consciously intervene when needed. Nevertheless, she does not give up, saying that they choose to give it their all and that this is the only option they interested in. The temple girls, the task force of awakened women, and the mysterious leader go to where the real
of the armed conflict, to the hideout of the military controllers. In turn, a group from the desert joins them remotely, providing energy support.
we seem to have a problem.
But this is how we want to live
to the maximum, not just like that.
The representative realizes that awakened groups are in a planetary minority, that there is no optimal amount of forces (people) who would consciously intervene when needed. Nevertheless, she does not give up, saying that they choose to give it their all and that this is the only option they interested in. The temple girls, the task force of awakened women, and the mysterious leader go to where the real
of the armed conflict, to the hideout of the military controllers. In turn, a group from the desert joins them remotely, providing energy support.
To the raised weapons of the military men lost in duality, the intervention group responds by tucking their hands behind them, as a clear sign that they do not intend to respond with violence to violence. One can also draw the conclusion that the most likely strong refusal to respond with violence to the violence and the specific dance movements formed a kind of protective barrier as the military controllers lowered weapons and are waiting. Into action steps a dark figure standing in the shadows, most likely of extraterrestrial origin or from another dimension, who hopes to break through the protective field created by the task force.
The leader - accumulating the constituent forces of all the participants in the intervention - confronts the dark figure by reactivating within it energies of the heart, which is visible as a red-hot heart. Instead of responding with violence to violence, she awakens in the other being (heart), because he knows that only someone whose heart has been frozen and dormant can do violence and suffering. This
causes the dark figure to awaken and to refrain from violence. This reaction spreads radially to the controllers military, reactivating their hearts.
causes the dark figure to awaken and to refrain from violence. This reaction spreads radially to the controllers military, reactivating their hearts.
The scenes depicted in the piece are allegorical in nature, yet touch on real issues. The positive effect on healing hotspots through the cumulative remote action of people meditating with a given intention is proven in scientific experiments. Also at the level of personal everyday matters, each one of us can personally try it out. For example, when we deal with a person lost in duality, a person or a group of people who show malicious actions, is the better long-term effect achieved by responding with malice to malice, negative energy to negative energy, or rather by creating a protective barrier around ourselves and sending frequencies of love to such a person that clear the veils of duality?...
To watch with English subtitles, make sure the CC button is active
when you play the movie.

Przypowieść o Osiołku / A Short Story about the Donkey
09.04.2022
Tekst Polski
Historyjka prosta i wydawałoby się oczywista, mająca jednak ponadczasowe odniesienie do życia codziennego każdego z nas. I nie jest sztuką powiedzieć "Mam wszystko i wszystkich gdzieś". Sztuką jest wyrażać siebie z jednoczesnym współodczuwaniem, empatią i zrozumieniem wobec innych ludzi, zwierząt, przyrody.
Mamy tu do czynienia ze swojego rodzaju "sztuką szacowania". Warto pamiętać, że granica między współodczuwajacym szacowaniem a krzywdzącym osądzaniem może być czasem cienka. W przytoczonej historyjce potrzebę odciążenia podczas wędrówki może odczuwać zarówno ojciec, syn, jak i osiołek. Pewnym rozwiązaniem jest wymienianie się, tak aby każdy po trochu odpoczął. Jednak obserwator z zewnątrz zobaczy, że w danej chwili odpoczywa tylko jedna istota (ojciec, syn, albo osiołek) i swoje pomyśli i powie. Dlatego tak ważne jest aby uwolnić się od sugerowania się tym, co inni nam mówią i wczuć się we własne wnętrze, własne odczucia, intuicję.
Mamy tu do czynienia ze swojego rodzaju "sztuką szacowania". Warto pamiętać, że granica między współodczuwajacym szacowaniem a krzywdzącym osądzaniem może być czasem cienka. W przytoczonej historyjce potrzebę odciążenia podczas wędrówki może odczuwać zarówno ojciec, syn, jak i osiołek. Pewnym rozwiązaniem jest wymienianie się, tak aby każdy po trochu odpoczął. Jednak obserwator z zewnątrz zobaczy, że w danej chwili odpoczywa tylko jedna istota (ojciec, syn, albo osiołek) i swoje pomyśli i powie. Dlatego tak ważne jest aby uwolnić się od sugerowania się tym, co inni nam mówią i wczuć się we własne wnętrze, własne odczucia, intuicję.
English Text
The story is simple and seemingly obvious, but has a timeless relevance to the everyday life of each of us. And it is not an art to say "I don't care about them all." The trick is to express oneself with compassion, empathy and understanding for other people, animals and nature.We are dealing here with a kind of "art of estimation". It is worth remembering that the line between estimation and judging can sometimes be thin. In the story, the father, the son, and the donkey all need to be relieved during the journey. A sure solution is to swap so that each gets a little rest. However, an outside observer will see that only one being (the father, the son or the donkey) is resting at any given time and will think and say so. That's why it is so important to free ourselves from suggesting what others tell us and get into our own inner self, our own feelings and intuition.
To watch with English subtitles, make sure the CC button is active
when you play the movie.

Rozmowa z Hanią / Conversation with Hania
30.03.2022
Tekst Polski
Hania jest spontaniczną, ciekawą życia istotą. Tak jak każdy z nas, jest międzywymiarową istotą duchową, która chcąc doświadczyć świata dwoistości przywdziała ciało-ego-program społeczny. Jej otwartość i spontaniczność powodują, że rozmawia w bardzo naturalny sposób, dzieląc się po prostu tym, co czuje, bez dokładania kalkulacji, osądów, korzyści itd.
Z drugiej strony, jej młody wiek i nałożony na jej Suwerena strój ciała-ego-programu społecznego, utrudniają czasem przetworzenie niektórych informacji i dobór słów. Mimo wszystko jej głębsza istota zdaje się świetnie sobie z tym wszystkim radzić i przejawiać się w Hani na swój subtelny sposób. Jeśli masz ochotę przysiąść się i posłuchać lekkiej, pogodnej, prowadzonej bardzo prostym językiem rozmowy między Hanią a dwojgiem dorosłych osób, to zapraszam do filmu poniżej.
W trakcie rozmowy opisana jest również ciekawa "technika" pogłębiania swojej więzi z Pierwszym Źródłem.
Z drugiej strony, jej młody wiek i nałożony na jej Suwerena strój ciała-ego-programu społecznego, utrudniają czasem przetworzenie niektórych informacji i dobór słów. Mimo wszystko jej głębsza istota zdaje się świetnie sobie z tym wszystkim radzić i przejawiać się w Hani na swój subtelny sposób. Jeśli masz ochotę przysiąść się i posłuchać lekkiej, pogodnej, prowadzonej bardzo prostym językiem rozmowy między Hanią a dwojgiem dorosłych osób, to zapraszam do filmu poniżej.
W trakcie rozmowy opisana jest również ciekawa "technika" pogłębiania swojej więzi z Pierwszym Źródłem.
Jakość dźwięku nie zawsze jest idealna, dlatego zostały przygotowane polskie i angielskie napisy, które czasem pomagają w zrozumieniu.
Aby oglądać z polskimi napisami, upewnij się że po włączeniu filmu przycisk CC jest aktywny

English Text
Hania is a spontaneous being, curious about life. Just like each of us, she is an interdimensional spiritual being who, wanting to experience the world of duality, dressed her body-ego-social program. Her openness and spontaneity make her talk in a very natural way, simply sharing what she feels, without calculation, judgment, benefits, etc.On the other hand, her young age and the superimposed body-ego-social program on her Sovereign, sometimes make it difficult to process some information and choose words. Nevertheless, her deeper being seems to handle all of this very well and manifests itself in Hania in its own subtle way. If you want to sit down and listen to the light, cheerful conversation between Hania and two adults conducted in a very simple language, then I invite you to the movie below.
During the conversation, an interesting "technique" is also described of deepening your connection with the First Source.
The sound quality is not always ideal, so Polish and English subtitles are provided, what sometimes help in understanding.
To watch with English subtitles, make sure the CC button is active
when you play the movie.
